joi, 6 septembrie 2012

Ziua 1 eye contact + smile

                                                      Ziua 1 eye contact + smile 06.09.2012

 Ce a mers bine: am stat drept
                          am zambit
                          nu m-am emotionat
                          cand zambeam mai intens(pt ca imi aduceam aminte de ceva amuzant) si ma uitam la ele fetele pareau mai interesate


Ce nu a mers bine: fetele observau ca ma uit la ele, dar nu se uitau
                             poate ma uitam prea insistent si poate parea ca n-am mai vazut o fata in viata mea
                            cand zambeam mai slab, fetele nu se uitau

Ce ar trebui schimbat: (la punctul asta imi dai tu sfaturi daca crezi ca e nevoie)
                                  sa zambesc mai intens
                                  sa nu ma mai uit asa insistent

2 comentarii:

  1. Tehnica pe care am scris-o si pe mail la punctul acesta e "sa zambesti pentru tine". Cand zambesti pentru tine e o diferenta, esti .. happy fara sa ai un scop anume. Ca rezultat emani energie pozitiva, lucru care se simte in interactiune.

    Cand mai zambesti, zambeste pentru tine si spune-mi daca observi diferentele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu asta am incercat tot timpul. Sa ma gandesc la lucruri frumoase ce mi s-au intamplat si sa zambesc pentru ca mi s-au intamlat.Sa par o persoana bucuroasa si fericita. Doar ca uneori mi se pare ca nu transmit acea energie pozitiva ci par un tip cel mult calm, dar nicioadata nervos sau incruntat.N-am incercat niciodata sa-i zambesc ei, ci zambeam pt ca ma simteam bine.Poate greseala e ca eu incercam sa transmit acea energie pozitiva in continuu cat eram prin oras si la un moment dat nu mai reuseam si paream plictisit.O solutie cred eu, este cat merg prin oras sa am o atitudine de om linistit, iar cand intalnesc o fata sa am o atitudine de om fericit, bucuros.

      Ștergere