miercuri, 26 septembrie 2012

Ziua 19 abordari 1

                                                        Ziua 19 abordari 1 24.09.2012

1.In centru era seara. M-am dus la ea, i-am zis opener-ul si ma intreaba zambind: asa abordezi tu o fata pe strada, eu- inca ma simtema bine, adica nu m-am panicat:" dar ce are? eu macar am fost sincer", ea: "da, asta e de apreciat", era la faculta, am presupus ca e la liceu, a fost ok, am mai vorbit despre scoala, i-am zis ca trebuie sa plec si sa-mi lase numarul, a zis ca numarul nu-l da nici la cunoscuti si ca imi lasa facebook-u sau id-ul de mess, i-am zis ca nu prea stau nici pe una nici pe alta, dar sa-mi lase id-ul de mess, mi l-a lasat si am plecat.

Ce a mers bine: am schimbat opener-ul si a mers bine
                         tranzitia
                         presupeunere


Ce nu a mers bine: eu incerc cand ii zic ceva sa fac 90% eye contact, sau macar sa ma uit la ea, chiar daca ea nu se uita, iar cand imi zice ea ceva sa fac 70% eye contact.Cum inca nu reusesc asta am sa-l tot trec la puncte ce nu au mers bine.Dar ce simt e ca procentul tot creste, deci sunt mai atent.

Ce ar trebui schimbat: sa-mi imbunatesc eye contact-ul

N-am facut 5 abordari pt ca m-am trezit la 4 dimineata, am mers la lucru, am iesit la 4 de lucru si eram foarte obosit si n-am mai putut sta in oras foarte mult pt ca a doua zi m-am trezit tot la 4.

Un comentariu:

  1. "i-am zis ca nu prea stau nici pe una nici pe alta"
    Incearca: "nu stau pe mess si nici pe facebook, hai sa facem asa: te sun de 2 ori, daca nu raspunzi, nu sunt genul care insista si am sa-ti sterg numarul"
    fetele te trimit pe mess din mai multe posibile frici, una din acele frici e sa nu fii prea insistent (ca multi alti baieti la care le-a dat nr) si sa o tot suni. tu ii adresezi acea frica si daca o nimeresti tipa iti va lasa numarul (te scapa de mess in 1 din 3 cazuri :) )

    Deci se rezolva automat problema cu EC, super :)

    RăspundețiȘtergere