sâmbătă, 22 septembrie 2012

Ziua 17 abordari 4

                                                           Ziua 17 abordari 4 - 22.09.2012


1.In complex. 2 tipe ;) . M-am dus la ele, i-am zis la una opener-ul, am facut cunostinta, si tipa imi zice ca i se pare ciudat sa abordezi asa fete pe strada, ca e prima oara ce i se intampla, si ca poate fetele au prieten sau sunt logodite sau maritate , eu: deci sa inteleg ca esti casatorita si rad, ea: nu chiar, sunt logodita si imi arata inelelul si zambeste, eu:aha, ok , o zi faina atunci, ea: la fel.

Ce nu a mers bine:Am avut emotii la opener
                             am simtit ca nu eram prezent, parca eram intr-un film, din cauza ca faceam ceva
                             necunoscut
 
Ce ar trebui schimbat: sa fiu mai calm cand zic opener-ul si sa fac eye contact


2.In complex. M-am dus la ea, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, parea prea surprinsa si ii zic zambind: nu pari prea incantata. ea:da, pai am prieten. eu:aha, ok , o zi faina. ea: la fel.
 

3.In centru. 2 tipe. M-am dus la ele, i-am zis la una opener-ul, se uita la mine surprinsa, nu zice nimic si zambeste, eu ii zic: nu stiu, pari putin speriata si rad,ea nimic, prietena ei: ne lasi te rog in pace? putin suparata eu: ok, o zi faina.

Ce nu a mers bine: am zis opener-ul cu emotii
                             m-am blocat putin la tranzitie
                             eye contact

Ce ar trebui schimbat: sa zic opener-ul mai increzator, si sa fiu stapan pe mine cand il zic
                                  sa-mi invat o tranzitie si sa o zic pe aia.
                                  sa fac eye contact cand ii spun ceva.

4. In complex. seara.M-am dus la ea,am salutat-o, s-a uitat putin ciudat la mine, i-ma zis opener-ul mai cu emotii, si mi-a zis: nu, nu sunt interesata. eu: ok o seara faina.

Ce ar trebui schimbat: sa fiu mai increzator cand zic opener-ul si sa mentin eye contact cand i-l zic.

2 comentarii:

  1. 1. si 3. "Am avut emotii la opener"
    ^^^ e din cauza ca erau 2 tipe?

    Daca da inseamna ca esti pe drumul cel bun, dupa inca 10-15 abordari vor disparea emotiile si in grup de 2+. Daca nu, de ce crezi ca ai avut emotii?

    RăspundețiȘtergere