marți, 18 septembrie 2012

Ziua 13 abordari 7

                                                  Ziua 13 abodari 7 - 18.09.2012


1.Intr-un parc. Tipa era pe-o banca. M-am dus la ea, i-am zis opener-ul, am intrebat-o pe cine asteapta, am intrebat-o daca e la faculta, am dezvoltata putin subiectu, i-am zis ca trebuie sa plec si sa-mi lase numarul, a zis ca n-o deranjeaza sa mai vorbim,mi-a lasat numarul si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                          tranzitie

Ce nu a mers bine:-

Ce ar trebui schimbat:

2.In statia de tramvai. M-am dus la ea, i-am zis openerul, mi-a zis ca are prieten. Am mai vorbit putin, ne-am simtit bine, mi-a venit tramvaiul si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: body language
                         opener
                         tranzitie

Ce nu a mers bine:-

3.Pe strada. Tipa mergea in fata mea. M-am dus la ea i-am zis openerul, n-a auzit ce-am zis. Am repetat opener-ul, si a zis "nu", atat, eu i-am zis "ok, o zi faina"

Ce ar trebui schimbat: Sa spun opener-ul mai clar

4. Am abordat 2 tipe, pe care le-am vazut la un casting, am vorbit mai multe si i-am lasat fb, adica = ljbf pt ca nu-mi placeau.

Ce a mers bine: opener situational
                         tranzitie
                         body langauge

Ce nu a mers bine:-

5. In statia de tramvai. I-am zis opener situational, am vazut ca terminase faculta, si nici nu era draguta nu m-am mai dat la ea.Am vorbit ca amicii si nu i-am cerut nimic pt ca numarul nu mi-l trebuia si avea si prieten.

Ce a mers bine: opener situational
                         trnzitie
                         body langauge

Ce nu a mers bine:-

6. In tramvai. Opener situational, cu tipa asta chiar am vorbit mai ok, adica n-a parut fortata discutia, am aflat ca are prieten, am mai vorbit, n-am mai incercat sa ma dau la ea, ne-am luat ramas bun si am coborat unde trebuia sa cobor.

Ce a mers bine: opener situational
                         tranzitie
                         body language

Ce nu a mers bine:-

7. In statia de tramvai. I-am zis opener-ul, mi-a zis ca are prieten, si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: opener
                         body language

Ce nu a mers bine: -

Un comentariu:

  1. Deci asta a fost una din zilele bune. Super, trecem mai departe.
    Cum iti merge cu Eye Contactul acum, deja esti la ziua 14?

    Sa-ti faci analiza si sa-ti treci noile puncte slabe + sa nu uiti sa bifezi misiunile facute.

    RăspundețiȘtergere