vineri, 7 septembrie 2012

Ziua 2 deschidere + 2 abordari

                                                          Ziua 2 deschidere 07.09.2012


Ce a mers bine: am zambit
                         eye contact
                         am stat drept
                         am vorbit clar
                         nu am avut emotii

Ce nu a mers bine: nu faceam cateodata eye contact
                             uneori poate dadeam impresia ca am putin emotii


Ce ar trebui schimbat: sa fiu mai atent la eye contact
                                  sa stau mai linistit fara emotii


Am facut si 2 abordari  ;)  apropo, imi cam place sa povestesc :D

  1 (nota 7-8) Ea era in statia de tramvai si am vrut sa ma duc la ea sa vb dar n-am avut destul curaj. Ne-am urcat in tramvai si am aflat unde merge, cand vorbea la telefon, eu nu mergeam niciunde.I-am zambit, m-am uitat la ea, s-a uitat si ea, iar tot drumul nu ne-am mai uitat unul la altul. Prima oportunitate am ratat-o cand era in statie, am zis ca nu-i nimic, o abordez cand ne dam jos, iarasi n-am avut curaj si a plecat, mergea spre centru. Eu am mers in centru m-am pus pe o banca si iarasi am vazut-o, practic la vreo 5 min dupa ce ne-am dat jos din tramvai. Am zis ca din a 3-a e cu noroc. M-am dus la ea, aveam putin emotii dar nu mari, nu le-a observat:
Eu: ceau + zambet
Ea: ceau + zambet
Eu: ce faci? - ma simteam linistit, increzator, n-aveam emotii, zambeam
Ea: uite trebuie ma intalnesc cu un prieten - linistita
Eu: opener
      Cristi
Ea: Ani
Eu: imi pare bine - zambeam,eram calm fara emotii ,cred :D
Ea: si mie - zambea
Eu: cu iubitul te intalnesti? am zambit 
Ea: nu, nu - a zambit
     uite ma cam grabesc ca ma asteapta de ceva vreme
Eu: ok, pai lasa-mi numaru tau si mai vb
Ea: sigur, pe ce sa ti-l las? - am scos telefonul si i l-am dat sa-l salveze
Eu: mersi
Ea: cu placere

2 (nota 7)Ea era in statia de tramvai, si am vrut sa ma duc la ea sa vorbesc, dar n-am avut curaj. Ne-am urcat in tramvai, am vrut sa fac eye contact, s-a uitat scurt, n-a zambit, nici n-a fost deranjata, poate, cum ti-am mai spus, uneori doar mi se pare ca zambesc. Ne-am dat jos din tramvai. Am aboradat-o si totul a fost bine. Mi-a spus ca-s prea micut, dar am stiut ce sa-i zic, avea 24 de ani.I-am luat numarul de telefon apoi am vorbit cu ea mai multe si am condus-o pana unde s-a intalnit cu fratele ei, am facut cunostinta cu el, si acolo ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: am stat drept
                         am zambit
                         eye contact
                         n-am dat impresia ca aveam emotii
                         am vorbit clar

Ce ar trebui schimbat: sa am mai mult curaj cand vad o fata si vreau s-o abordez
                                  sa fiu atent la eye contact
                                  sa zambesc ( asta incerc si eu sa fac, sa ma gandesc la lucrurile interesante de azi, dar eu chiar daca ma simt bine in interior, zambetul mi-e sters cateodata, si aproape neobservabil, doar mi se pare ca zambesc)
                                  poate ar trebui sa ma gandesc la lucruri mult mai interesante :)

3 comentarii:

  1. Ce ar trebui schimbat: sa fiu mai atent la eye contact
    sa stau mai linistit fara emotii
    Partea cu Eye Contactul o vom discuta mai in detaliu. Pe partea cu emotiile, dupa 2 luni de abordari in ritmul asta (5 abordari pe zi, 4 zile pe saptamana) ti se vor domoli. Tot vei avea emotii dar vor fi controlabile :)

    Prima abordare primul numar? :)) Ohoo!!
    E totul super ok, good guy style si ti-a mers. Ce-ti recomand: nu spune mersi, spune: "mi-a facut placere". E mai matur putin si nu ii multumesti pentru oportunitatea pe care ti-o ofera ea ci apreciezi interactiunea pe care o ai cu ea (adica nu scazi ca si valoare ci o urci pe ea catre tine .. e o diferenta de perceptie).

    Si a 2a oara ai luat numarul? :)) Foarte tare.
    Cand ti-a spus ca esti micut, probabil pari mic fata de fetele de varsta ta. In cazuri in care sa-ti afle varsta te-ar avantaja (in cazul tau fete de 18+ ani) incearca sa spui din primele vorbe: "pe cand am terminat facultatea ..." sau "la job faceam ...", ceva din care sa reiasa ca esti mai matur decat prima impresie.
    Altfel te vor refuza fete pentru ca vor crede ca esti mult mai mic ca ele, cand tu de fapt esti mai mare. Mi se intampla si mie si asta-i tehnica secreta .. sa zic asa :)

    Sunt curios de un lucru, daca ai avut 2 abordari cu succes, nu ti-a venit cheful sa mai faci cateva, nu erai in God Mode (starea de dupa 2 succese)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ma simteam in al noua-lea cer :D, doar ca dupa ce am abordat-o pe prima trebuia sa ma intalnesc cu un prieten. Si in drum spre prietnul meu am abordat-o si pe a 2-a. Cu starea aia aveam curaj sa abordez pe oricine, oricare ar fi fost rezultatul, doar ca din pacate a trebuit sa plec. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, mare pacat :) Mai incolo vom exersa starea asta ... dupa ce ajungi in God Mode rezisti la 15 esecuri fara sa-ti afecteze frameul si iti ies alte 10 succese intre timp, in God Mode progresezi cel mai rapid :)

    RăspundețiȘtergere