miercuri, 19 septembrie 2012

Ziua 14 abordari 5

                                                         Ziua 14 abordari 5 - 19.09.2012

1.Pe strada.Am ajuns-o, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta,am vorbit despre faculta, am dezvoltat putin, i-am zis ca trebuie sa plec, i-am cerut numarul, si mi-a zis ca mai bine facebook-u.Deci Bogdan m-ai rugat sa-ti scriu o conversatie cap coada. Hai ca-ti spun cum se desfasoara.In general dureaza 1-2 min. Ii zic opener-ul, o intreb ce face, unde merge, apoi o intreb despre scoala, dezvolt putin, iar apoi ii bag un motiv ca trebuie sa plec si ii cer numarul :) deci pe scurt: opener, tranzitie(scoala), motiv ca nu mai pot sta, ii cer numarul.

Ce a mers bine: opener
                         tranzitia o zic bine si dezvolt
                         la body language nu prea mai is atent, ce stiu e ca nu am emotii, am o atitudine de bine
                         dispus,

Ce nu a mers bine: ai zis sa urmaresc body language-u, opener-ul si tranzitia. La body language am cam uitat sa fiu atent.Nu prea am facut eye contact, asta stiu sigur.

Ce ar trebui schimbat: sa fiu atent la eye contact

2. In centru. Am trecut pe langa ea, am asteptat 3 sec si m-am dus la ea. I-am zis opener-ul, am facut cunostinta,i-am zis ca nu pot sa stau prea mult, am vorbit despre scoala, am dezvoltat,si i-am cerut numarul.Mi l-a dat, i-am dat beep, si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                         tranzitie

3. Era in autobuz. A coborat si m-am dus dupa ea.I-am zis opener-ul, am facut cunostinta, i-am spus ca nu pot sa stau foarte mult, am vorbit, mi-a spus ca i se pare putin ciudat sa abordezi fete pe strada, dar tipa nu parea  deloc deranjata, am vorbit si pe subiectu asta, am vorbit si depsre scoala, si i-am cerut numarul.Mi-a zis ca nu poate sa-mi lase numarul asa si a zis ca mai bine facebook-u. I-am lasat facebook-u meu ca sa ma bage ea si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                         tranzitie

4.In centru, Tipa era cu maicasa si cu niste prietene de-a lu maicasa. M-am dus la ea, i-am zis opener-ul, si mi-a aratat-o pe maicasa, fara sa-mi zica nimic.I-am zis lu maicasa ca vreau s-o cunosc si asta s-a revoltat toata :)) . I-am spus frumos sa se calmeze, si am plecat.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                
5. Pe strada,prin centru, era seara. Am ajuns-o, i-am zis opener-ul, s-a uitat la mine cateva secunde, zambea usor si nu mi-a zis nimic. Am intrebat-o daca stie romaneste :D, s-a uitat la mine, nu mai zambea si tot nu mi- a zis nimic. I-am zis "ok, ceau" si am plecat.

Ce a mers bine: Opener
                        body language

Ce ar trebui schimbat: ?

3 comentarii:

  1. Tare faza cu mama :)) uneori merge, cred ca dupa ce fetele ajung la facultate mamele incearca sa le combine cu baieti care le plac ("uite ce dragut e") dar cand sunt la liceu vor sa le pazeasca de toti baietii :))

    "Ii zic opener-ul, o intreb ce face, unde merge, apoi o intreb despre scoala, dezvolt putin, iar apoi ii bag un motiv ca trebuie sa plec si ii cer numarul :) deci pe scurt: opener, tranzitie(scoala), motiv ca nu mai pot sta, ii cer numarul."

    Aici putem sa lucram putin. Intrebarile sunt ok pentru inceput (mai bine intrebi ceva decat sa ramai fara cuvinte) ... dar am ceva mai bun: presupuneri!
    In loc s-o intrebi unde merge, fa o presupunere: "mergi la shopping acum? pari genul care pierde ore la cumparaturi". Sau "fuga fuga catre casa? pari genul care e ziua la scoala si noaptea pe facebook". Daca o spui cu un ton mai comic tipa va rade si va spune da ... sau nu ... continuand discutia.
    Incearca asta cu 5 fete si in urmatoarele 5 abordari spune-mi daca ai incercat si ce ti-a iesit.

    Pe urma vom vedea mai incolo, legat de numar si ce faci dupa numar :)) dar momentan trateaza ce ti-am scris aici ca "MISIUNE BONUS" (si trece-o la misiuni).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut greseala ca nu m-am mai uitat peste planul de actiune, dar oricum e bine. Pt ca saptamana asta, adica saptamana 3 trebuia sa-mi corectez punctele slabe de la body language, opener si tranzitie.Eu zic ca ma descurc si la body language, si la opener si la tranzitie. Tu mi-ai dat deja misiunea cu presupuneri, azi am sa fac 5 abordari si am sa iti spun ce a mers bine si ce nu legat de presupuneri.Si apoi imi spui tu ce sa fac in continuare ;)

      Ștergere