sâmbătă, 8 septembrie 2012

Ziua 3 aboradri

                                                       Ziua 3 abordari 3 08.09.2012


1. In statia de tramvai. Am vazut-o, m-am dus la ea. Am zis opener-ul, am zambit, am facut cunostinta. Tipa n-a parut prea incantata de situatie si mi-a dat vreo 2 replici mai acide, dar nu m-am panicat.Am incercat sa aflu de ce, am aflat ca are prieten si atunci mi-am dat seama de ce nu era interesata.Am mai vorbit putin(era mai linistita) ne-am urcat in tramvai si ne-am asezat in locuri diferite si n-am mai vorbit.Desi am aflat ca are prieten, am ramas putin cu un gust amar.Mi-a afectat putin starea de spirit, abordarea asta.

Ce a mers bine: am avut tupeu
                         am zambit
                         am stat drept
                         am vorbit clar
                         n-am avut emotii
                         am reusit s-o linistesc

Ce nu  a mers bine: nu prea am facut eye contact
                            
Ce ar trebui schimbat: sa fac mai des eye contact cand vorebesc cu ea
                                  sa nu mai las afectat de rezultat
                                  sa nu am asteptari prea mari, tinand cont ca-s la inceput
                                 

2. Tipa era intr-un parc cu matusasa.Am vrut sa ma duc la ea, dar n-am avut curaj( nu mai eram asa incerzator dupa prima abordare).Am trecut pe langa ea si am vazut ca matusasa a plecat. M-am intors,am salutat-o, am zambit, am zis opener-ul, am facut cunostinta, parea cat de cat incantata.Eu nu prea eram, pt ca am vazut ca e micuta. Am vorbit, am aflat ca are 13 ani, i-am explicat ca e prea micuta si ne-am luat ramas bun.Pt ca n-am avut succes(n-am facut rost de numarul unei tipe dragute), iarasi mi-a afectat starea de spirit.

Ce a mers bine: Am stat drept
                         Am zambit
                         am vorbit clar
                         n-am avut emotii
                       
Ce nu a mers bine: nu prea am facut eye contact

Ce ar trebui schimbat: sa fac mai des eye contact
                                  sa am mai mult curaj cand vreau s-o abordez                                
                                  sa renunt la asteptarile pe care le am(sa reusesc sa iau numarul la orice fata abordata)
                                  sa nu ma fiu afectat daca n-am reusit sa-i iau numarul
                                  trebuie sa am astepari in functie de niveulul meu(daca am vorbit cu ea, e un succes)

3. In apropierea unei facultati. Tipa statea jos pe o bordura. Am trecut pe langa ea si m-am oprit dupa un colt si ma gandeam: (sa ma duc sa nu ma duc) - nu prea mai aveam chef de abordari, nu prea mai aveam starea de spirit necesara,imi scazuse moralul. M-am dus la ea, am salutat-o,am zambit, am zis opener-ul, am facut cunostinta, si am inceput sa vorbim.Ea nu parea nici deranjata nici incantata.Eu cum nu prea mai aveam chef de aboradari si am vazut ca tipa e putin plicitisita( era cam obosita, era ora 5 si ea venise de la 8 la examen), discutia a fost putin plictisitoare, nu prea aveam o stare de spirit prea buna. A venit si prietena ei, si i-am zis sa-mi lase numarul ei. A zis: scuze, nu pot. N-am luat-o personal, m-am gandit ca are prieten.Dupa abordarea asta, chiar ca n-am mai avut chef de abordari.

Ce a mers bine: am zambit
                         am vorbit clar
                         n-am avut emotii

Ce nu a mers bine: nu prea am facut eye contact
                             discutia a fost putin plictisitoare

Ce ar trebui schimbat: trebuie sa imi scimb asteptarile, sa nu mai astept asa multe de la o abordare( voiam sa ma aleg cu numarul ei si sa si fie cat de cat draguta)
                                 trebuie sa ma obisnuiesc si cu ideea ca tipa poate are prieten
                                 sa nu las ca vreo abordare sa-mi strice starea de spirit
                                 chiar daca nu prea mai am chef de aboradri, sa-mi fac curaj si sa abordez in continuare.
                                sa gasesc subiecte mai interesante de discutat.

3 comentarii:

  1. sa fac mai des eye contact cand vorebesc cu ea
    sa nu mai las afectat de rezultat
    sa nu am asteptari prea mari, tinand cont ca-s la inceput
    ^^^ sa stii ca-ti dai feedback incredibil de bun pentru prima saptamana

    Considera ca, desi esti la inceput, jumate din tipele pe care le abordezi AU prieten si nici macar nu-ti spun, pur si simplu te refuza (politicos sau nu). Deci daca nu stii ce ai gresit, in general asta e motivul.
    Asa ca nu conteaza nici parerea lor despre tine si nici faptul ca nu-ti iese cu ele.

    Niciodata sa nu consideri o ratare o tipa care te refuza din start. Daca accepta conversatia cu tine si te refuza dupa 5 minute atunci s-ar putea sa fii gresit ceva dar daca din start zice nu sau ai probleme cu openerul (ceea ce poti testa pe altele) sau are prieten. Nu te complica cu analiza aici.

    "sa renunt la asteptarile pe care le am(sa reusesc sa iau numarul la orice fata abordata)"
    Ok, ti-am mai scris pe mail. Regula veche: scopul trainingului este strict acesta: sa termini misiunea; nu sa iei numar, nu sa iti dai feedback privind sfarsitul actiunii. Singurul tau scop e sa faci misiunea si sa-ti dai un feedback obiectiv in jurul misiunii (daca esti la atractie feedbackul sa fie legat de deschideri si atractie).

    Daca te gandesti asa, in fiecare zi vei avea cate 5 succese (pentru ca-ti faci misiunile).
    Daca te gandesti ca scopul e numar in fiecare zi vei avea 1-2 succese si restul esecuri. Lucru care te demotiveaza si nu-si are rostul (pentru ca nu iti dai "examenul" acum, ci doar inveti primul capitol).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am inteles, asta am realizat si eu, ca scopul meu nu e sa iau numere si ca trebuie sa renunt la pretentia asta momentan pentru ca mai am de lucrat la multe altele pana la probelma cu numarul pentru ca sa nu mai fiu afectat de rezultat. Cand am scris " (sa reusesc sa iau numarul la orice fata abordata) " ma refeream ca la pretentia asta trebuie eu sa renunt momentan ca sa nu mai fiu afectat de rezulatat. :)

      Ștergere