miercuri, 26 septembrie 2012

Ziua 20 abordari 2

                                                      Ziua 20 abordari 2 25.09.2012


1.In centru. M-am dus la ea, i-am zis opener-ul, m-am incurcat foarte putin la el, dar a sunat ok, pt tipa nu stia cum trebuie sa sune :D, tranzitia, presupunerea au mers ok, am mai vorbit putin,am intrebat-o cu ce se ocupa in timpul liber si imi zice zambind:"pai cu scoala, cu prietenul meu ..." , am intrebat-o zambind:" ai prieten" imi zambeste si-mi zice da, eu ii zic:"pai in cazul asta nu-ti mai cer numarul, lasa-mi facebook-u tau si mai tinem legatura. ea: "ok" mi l-a lasat si am plecat.

Ce a mers bine: am fost mai atent la ec
                         opener-ul a sunat bine pt ea
                         tranzitia
                          presupunere

Ce ar trebui schimbat: sa-mi imbunatatesc ec-ul

2.Cu tipa asta nu mai stiu exact cum a fost, dar tin minte ca era cam speriata de socializare si nu era interesata, opener-ul a mers ok, tranzitia, presupunere nu mai stiu daca am facut, dar ce mai tin minte e ca mi-a zis putin intimidata ca are prieten, i-am zis:" ok, pai te las atunci,mi-a facut placere, o zi faina" dupa replica asta am citit usurarea de pe fata ei :)) si imi zice mai linistita: "mersi, si mie"

Ce a mers bine: toate si ec-ul putin mai bine

Ce ar trebui schimbat: sa-mi imbunatatesc ec-ul

De ce nu am facut 5 abordari: imi gaseeam scuze, eram prea selectiv, eram si super obosit, am dormit 8 ore si am lucrat 20 in 2 zile.
Solutie: sa ma duc la toate fetele care au peste nota 6, si varsta intre 15 si 25.Gandeam asa si inainte, dar cu timpul am adaugat pretentii si am devenit mai selectiv.Gandeam asa si inainte dar nu faceam exact cum mi-am propus ci doar un anumit procent, dar ultimele zile procentul a scazut.

4 comentarii:

  1. 1. Frumos refuz ;) Cand ti se intampla cazuri din astea poti sa-i spui ca e ok, oricum ti-a placut stilul ei si organizezi X eveniment unde poate veni cu prietenul. => o bagi in cercul social si te cuplezi cu prietenele ei.
    Multe fete cu bf nu vor dori sa faca asta dar din cand in cand vei reusi, decat deloc mai bine din cand in cand :)


    Din punctul meu de vedere atata timp cat faci misiunea cu 5 fete (adica abordezi atatea cat e necesar sa faci ce scrie in misiune) e ok, indiferent de fete, indiferent de look. Scopul in misiuni e sa-ti inveti si intelegi practic structura, nu sa abordezi fete faine. Dupa iti va fi mult mai usor sa faci asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai mai scris de 2 zile :) cum merge cu abordarile?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea merge pt ca saptamana asta n-am timp.M-am angajat intr-un loc cu un program nu foarte fain, dar doar saptamana asta,de sapt viitoare nu mai lucrez acolo si ma pun pe treaba.Continuam de unde am ramas.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, astept sa ma contactezi pe mail cand iti faci timp.

    RăspundețiȘtergere