luni, 17 septembrie 2012

Ziua 12 abordari 1

                                               Ziua 12 - 17.09.2012  abordari 1


1.In centru. Tipa statea pe o banca. Eu eram cu un prieten (cica la agatat, dar numai gura e de el :)) ) stateam pe alta banca. M-am dus la ea, pic de emotii n-aveam. I-am zis opener-ul, am facut cunostinta, am vorbit, am intrebat-o daca are prieten, am aflat ca da.Tipa avea 25 de ani si mi-a zis ca-s mult mai mic ca ea, fara sa stie cati ani am.Ne-am luat ramas si am plecat.

Ce a mers bine: n-am avut emotii
                         am stat drept
                          eye contact
                         am zambit

Ce nu a mers bine: Tipa avea prieten
                             
Ce ar trebui schimbat: -

                             Bogdane fazele unei abordari, am citit eu, sunt astea: opening, tranzitie,atractie,
                             qualification,comfort, seductie,relatie. 
                             la opener, ma descurc, zic eu, cum folosesc un opener direct nu mai am nevoie de
                             tranzitie. Eu zic ca ar trebui sa citesc despre atractie si sa aplic ce citesc, tu ce zici? 

Un comentariu: