vineri, 21 septembrie 2012

Ziua 16 abordari 5

                                                  Ziua 16 abordari 5 - 21.09.2012


1. In centru. Am ajuns-o,am salutat-o, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, presupunere,vorbarie aiurea,motiv ca trebuie sa plec,ii cer numarul, mi-l da,il salvez si plec.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                         presupunere

Ce nu a mers bine:-

Ce ar trebui schimbat:-

2.In centru. Am ajuns-o, am salutat-o, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta. Tipa parea putin surprinsa, am ajuns in dreptul unei cladiri si o vad ca intra acolo si imi zice zambind: "scuze am treaba, nu pot vorbi". Eu: "ok, o zi faina"

Ce a mers bine:-

Ce nu a mers bine: opener-ul l-am cam zis cu emotii

Ce ar trebui schimbat: sa fiu calm si sa zic opener-ul fara graba, fara emotii si cu eye contact

3.In statia de autobuz. M-am dus la ea,am salutat-o, i-am zis opener-ul si ma intreaba incantata:"vorbesti serios" eu:"da, vorbesc serios", presupunere, vorbarie aiurea, eram deja in autobuz.Inainte sa ajngem in statie ii spun ca trebuie sa cobor, si sa-mi lase numarul.Mi l-a lasat, si am coborat. Mi-am adus aminte ca nu i-am dat beep, si i-am trimis mesaj.

Ce a mers bine: opener
                         body language(eye contact, zambet, stat drept)
                         presupunere

Ce nu a mers bine:-

4.In Mall. M-am dus la ea.Am salutat-o. S-a uitat urat la mine si ma intreaba:"te-ajut cu ceva?", eu: - putin surprins"mi-ar placea sa te cunosc" ea-putin ofticata parca-:"Nu, nu,n-ai nico sansa" eu:"ok, o zi faina atunci" ea:" la fel".

Ce ar trebui schimbat: ?

5. Pe strada. Tipa statea. M-am dus la ea. Am salutat-o, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, presupunre, vorbarie aiurea, motiv ca trebuie sa plec. Imi zice: "pai iti las facebook-u si mai vorbim" eu: "nu prea stau pe facebook, lasa-mi numarula tau" ea: "ok". L-am salvat, i-am dat beep si am plecat.

Ce a mers bine: opener
                         body language
                         presupunere

Ce nu a mers bine: -

Ce ar trebui schimbat:-

Un comentariu:

  1. 4. Ce ar trebui schimbat: ?
    ^^^ nimic, probabil avea ea o situatie care nu ti-a spus-o
    5. Ce a mers bine:
    + nu te-ai lasat la facebook, ai incercat (si reusit) sa-i iei si numarul :)

    RăspundețiȘtergere