duminică, 9 septembrie 2012

Ziua 4 - abordari 2

                                             Ziua 4 abordari 2 09.09.2012


1. Pe strada. Am vazut-o mergand si m-am dus dupa ea. Cand m-a vazut s-a speriat, am ras amandoi putin pe treaba asta, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, am facut pe grabitul si i-am cerut numarul. Mi-a spus ca mai bine facebook-ul. I-am luat facebook-ul si am plecat.

Ce a mers bine: am ras
                         n-am avut emotii
                       
Ce nu a mers bine: eye contact

Ce ar trebui schimbat: sa fac eye contact mai bine

2. Intr-un parc. Vorbeam la telefon, am trecut pe langa ea, si, dupa vreo 30 de metri, m-am intors. M-am asezat langa ea pe banca, inca mai vorbeam la telefon.Am salutat-o si am inceput sa vorbim , discutia a mers lejer(am discutat vreo 5-10 min) amandoi ne simteam bine, asa vedeam eu. La final i-am luat numarul si facebook-ul si ne-am luat ramas bun.

Ce a mers bine: m-am simtit bine
                         n-am avut emotii
                         aveam o stare de spirit buna
                         eye contact

Ce nu a mers bine: poate puteam sa creez o atractie mai puternica ( cred)

Ce ar trebui schimbat: sa creez o atractie mai puternica

3 comentarii:

  1. 1. de ce ai facut pe grabitul?

    2. "sa creez o atractie mai puternica" -> nu te gandi la asta acum, esti la deschideri inca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Asa mi s-a parut mie normal si am crezut ca si ei i s-ar fi parut normal.Scenariul pe care am vrut sa i-l las ei in minte a fost: Am vazut-o, eu desi aveam alta treaba(nu eram la agatat), am vrut s-o cunosc si cum eu ma grabeam mai bine imi lasa numarul si mai vorbeam altadata. Am facut pe grabitul pentru ca nu prea stiam ce sa-i zic sa para ceva natural, decat faza asta cu tipul grabit, si in al doilea rand n-as fi stiut unde sa-i zic ca mergeam, daca nu stiam zicea ca-s "stalker" :D si cum trecusem pe langa un club i-am zis ca trebuie sa ma intalnesc cu un prieten acolo si ca ma asteapta de ceva vreme. :)

      2. Am inteles :)

      Ștergere
  2. Am inteles :)

    Ca idee: naturalii (si oamenii spontani) se folosesc de ideea de graba ca sa mai faca DHV (sa se puna in valoare).
    E.g. "el: mi-a parut bine dar chiar trebuie sa merg la antrenamente, instructorul are obiceiul sa dea pumni celor care intarzie ea: ce antrenamente faci?"
    Doar o sugestie :)

    RăspundețiȘtergere