luni, 10 septembrie 2012

Ziua 5 abordari 2

                                                      Ziua 5 abordari 2  10.09.2012


1 Pe strada. Tipa mergea in fata mea si am ajuns-o din spate.A fost surprinsa cand am salutat-o, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, am aflat ca are prieten si i-am urat distractie placuta.

Ce a mers bine: am zambit
                         n-am avut emotii
                         am vorbit clar
                         

Ce nu a mers bine: tipa avea prieten

Ce ar trebui schimbat: -

2.In fata catedralei.Am vazut-o am trecut de ea si m-am asezat pe scarile catedralei. Dupa vreao 2 min m-am dus la ea. Am salutat-o, am zambit, m-a salutat, i-am zis opener-ul, am facut cunostinta, ne simteam bine, radeam. Am aflat 2 chestii azi, tipa a fost surprinsa ca am asa curaj sa ma duc la ea, dar a spus ca i se pare dragut din partea mea, si 2, am aflat ca arat de 17 ani nu de 19, ceea ce m-a surprins.Discutia a mers ok, doar ca am facut 2 greseli, una mai mare si una nu chiar mare :) : 1) nu i-am cerut numarul ci i-am cerut facebook-ul - asta nu cred ca e o greseala prea mare si 2) in loc sa-i "spun" sa-mi dea facebook-ul eu i l-am "cerut" - "imi dai si mie facebook-ul tau" - nu stiu cum de s-a intamplat asta.Dar tipa mi-a dat facebook-ul si chiar a acceptat sa-mi dea ea add pe facebook.La final i-am zis in loc de "mersi" , "mi-a facut placere" ;)

Ce a mers bine: Am zambit
                         eye contact ;)
                         am vorbit clar
                          a fost o discutie placuta

Ce nu mers  bine: i-am cerut facebook-ul in loc de numar
                           am intrebat-o daca imi da facebook-ul

Ce ar trebui schimbat: sa-i cer numarul
                                  sa nu o mai intreb daca mi-l da

2 comentarii:

  1. 2.

    1) nu i-ai cerut nr ... ouch! :) ti l-ar fi dat probabil ...
    rutina la tipele care nu dau nr dar dau facebook: "eu nu stau mai deloc pe fb, schimbam 2-3 vorbe si daca ne intelegem mi-ar face placere sa te rapesc in oras"
    dupa care pe facebook din 2-3 propozitii ii ceri nr

    2) nem bun, la fel de naspa ca prima varianta

    uita de facebook, facebook e DOAR daca nu-ti da nr :)

    E mai bine sa ii ceri nr unei tipe chiar daca STII ca nu ti-l da, si abia pe urma (daca vrei) sa revii la facebook. Pentru ca asa cresti in ochii tipei, esti mai mascul. Sa-i ceara un baiat facebook e foarte ... nice guy si tipa isi da seama de asta.

    Din cate vad nu prea mai ai probleme cu EC :))
    Observi ca odata ce ti-ai notat Eye Contactul ca problema deja esti mai atent la el? Asta e partea tare cu sistemul, doar faptul ca stii de problema ti-o repara automat.

    PS: In fiecare zi, inainte sa iesi la abordat, uita'te peste Punctele Slabe. Asa le vei avea in minte si le vei corecta din mers (fara sa faci nimic in directia lor).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa cer doar numarul de-acum inolo :) . Si am sa ma uit si peste punctele slabe zilnic.

      Ștergere